Ponieważ z biegiem lat narastała ogólna nieufność do korporacji, ludzie wolą robić interesy z ludźmi niż z samą firmą. Ktoś będzie z tobą robił interesy, bo ci się podoba i zaufa. To ludzkie połączenie napędza lojalność klientów ponad wszelkie relacje z firmą.
Osoby zorientowane na karierę mogą zobaczyć wielką przewagę, koncentrując się na rozwijaniu marki osobistej. Daje im to różnicę w odniesieniu do perspektyw pracy, perspektyw klientów, pomysłów na pomysły, jeśli są przedsiębiorcami, polityków… Potrzebujesz charakteru, abyś był niezapomniany z konkurencji. W ten sam sposób markowe produkty mogą się odróżniać od innych towarów.
Twoja osobista strategia brandingowa musi rozważyć, jaki problem rozwiązujesz?
Jaki jest twój cel i zilustruj, dlaczego ważne jest, abyś dostarczył rozwiązanie.
Pomyśl, że tak właśnie zostało ci powierzone na tej planecie.
Jaka jest twoja misja?
Zdefiniuj określony problem w marketingu i zaoferuj fragmenty wiedzy specjalistycznej, które zapewnią wiarygodność tego rozwiązania. Co czyni cię wyjątkowym? Co możesz zrobić lepiej niż ktokolwiek inny?
Bądź szczery. Ułatwi codzienne zarządzanie Twoją osobistą marką
Cześć, jestem Krzysiek.
Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?