Jak w pełni wykorzystać aktywność w mediach społecznościowych

Dlaczego marka osobista stała się tak ważna?
30 kwietnia, 2020
Czego użył Mark Zuckerberg do stworzenia Facebooka?
26 lipca, 2020

Jak w pełni wykorzystać aktywność w mediach społecznościowych

10 wskazówek w jednym zdaniu, które pomogą Ci w pełni wykorzystać aktywność w mediach społecznościowych

1. Publikując obraz, nie używaj podpisu, aby powiedzieć odbiorcom, co to jest – użyj go, aby wyjaśnić, dlaczego ma to dla nich znaczenie.

2. Wykorzystaj w pełni wszystkie trzy możliwości, które musisz przyciągnąć do każdego postu: obraz / wideo, podpis i komentarze.

3. Nie „lubię” postów, które tak naprawdę nie lubią być po prostu miłymi, ponieważ w ten sposób wytrenujesz algorytmy platformy społecznościowej, aby pokazać Ci więcej postów, których nie polubisz.

4. Powiększanie listy e-mailowej jest o wiele bardziej wartościowe niż powiększanie liczby obserwowanych w mediach społecznościowych, ponieważ jest ona odporna na algorytmy.

5. Same media społecznościowe nie są celem – to narzędzie, którego używasz do osiągnięcia swoich rzeczywistych celów.

6. Twórz elastyczne treści: dziel duże udane treści, takie jak posty na blogu i podcasty, dzieląc na wiele mniejszych części i rozwijaj małe fragmenty, takie jak tweety, które dobrze pasują do większych treści.

7. Za każdym razem, gdy ktoś zadaje Ci pytanie, zmień swoją odpowiedź w post w mediach społecznościowych – nie tylko oni mieli to pytanie, a Twoja odpowiedź zapewni wartość dla odbiorców.

8. Twórz posty społecznościowe, które wyrażają rzeczy, które Twoi odbiorcy chcą powiedzieć, ale nie mogą ani nie mówią same za siebie.

9. Większość strategii w mediach społecznościowych kończy się niepowodzeniem, ponieważ gonią za uwagą, zamiast zarabiać na niej, mówiąc do ludzkich potrzeb, myśli, obaw, nadziei i doświadczeń.

10. Masz dwóch odbiorców: ludzi, którzy Cię znają i tych, którzy ich nie znają.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?