Jaka jest różnica między sprzedażą a marketingiem?

Co faworyzuje Google
8 kwietnia, 2021

Sprzedaż i marketing idą w parze, ale różnią się od siebie i warto wiedzieć, jak to zrobić.

Marketing: tworzenie popytu na to, co masz do sprzedania, poprzez zaspokajanie potrzeb klientów.
Sprzedaż: pomaganie tym, którzy tego potrzebują, w podjęciu decyzji.

Wiele osób boryka się ze sprzedażą i generalnie wywieraniem wpływu, ponieważ pomija część marketingową. Zamiast sprzedawać je wyselekcjonowanej publiczności złożonej z ludzi, którzy chcą tego, co mają, próbują sprzedać komukolwiek.
Spędzają czas wysyłając setki, jeśli nie tysiące, bezosobowych sugestii, mając nadzieję, że jeden z nich zakończy się na tak. Nie jest to niemożliwe, aby w ten sposób zdobyć interesy, ale przypomina to grę na loterii.

Nie lubię grać na loterii z moją firmą, więc poświęcam dużo czasu na marketing – budowanie relacji i intrygowanie potencjalnych klientów, aby skontaktowali się ze mną i poprosili o pomoc. Ustawiam się jako przewodnik. Tak więc zanim dochodzimy do procesu sprzedaży, klient jest podekscytowany i zdeterminowany. Mamy już związek, tylko go potwierdzamy.

Nie tworzę atmosfery sprzedaży, tworzę atmosferę zakupów.

Ludzie nie chcą kupować tego co robisz; ludzie kupują to, dlaczego to robisz.
Ludzie nie kupują tego co robisz; kupują to, dlaczego to robisz.
Celem nie jest robienie interesu z każdym, kto potrzebuje tego co masz.
Celem jest robienie interesów z ludźmi, który wierzą w to, w co ty wierzysz.

 

Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?

 

24marketing kluczbork

reklama kluczbork