Co faworyzuje Google

Bądź osobisty, a nie automatyczny
12 lutego, 2021
Jaka jest różnica między sprzedażą a marketingiem?
14 kwietnia, 2021

AI, sztuczna inteligencja, wydaje się być przyszłością, jeśli chodzi o wyniki wyszukiwarek. Wygląda na to, że Google faworyzuje sposób, w jaki użytkownik reaguje na treść, a nie liczbę linków zwrotnych w danej witrynie. Jestem pewien, że sztuczna inteligencja zmieni rankingi w zależności od tego, jak bardzo myślą, że będziesz faworyzować określone treści w porównaniu do innych treści.

Jeśli użytkownik zostaje dłużej, zarabia więcej na Google, ma mniejszy współczynnik odrzuceń, ma szybszą szybkość strony, ma wystarczająco dużo dowodów i trafnych haseł, ma wystarczającą liczbę kliknięć – wtedy Google będzie cenić tę witrynę bardziej niż mniej wydajną witrynę który ma ogromną liczbę linków zwrotnych.

Co jest ważniejsze: jakość czy ilość linku zwrotnego?
Nie musisz martwić się o liczbę linków zwrotnych, o ile te, które generujesz, pochodzą z witryn o wysokim autorytecie.
Linki zwrotne to linki, które przechodzą z innej witryny do Twojej witryny. Mogą pochodzić z serwisów społecznościowych i katalogów, ale najczęściej pochodzą z postów na blogach i treści innych witryn.

Idealnie byłoby, gdyby te linki pochodziły z innych odpowiednich witryn w Twojej niszy i branży.

Co definiuje wysokiej jakości link zwrotny?

Wysokiej jakości link zwrotny to link pochodzący z witryny o wysokim autorytecie w dziedzinie domeny, cieszącej się zaufaniem zarówno wyszukiwarek.
Innymi słowy, nie tylko roboty ufają witrynie internetowej, ale również osoby ufają witrynie.
Im bardziej wiarygodna jest witryna i wyższy autorytet domeny, tym lepsza jakość linku.

 

Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?

 

24marketing kluczbork

reklama kluczbork