Odwiedzający decydują, czy to naprawdę świetna treść dla ich zapytania

Darmowe czy płatne reklamy?
7 sierpnia, 2020

Jak łatwo poprawić wyniki, pozycje i ruch dzięki niewielkim badaniom + SEO na stronie

Dlaczego moja witryna nie pojawia się w Google? Ogólnie rzecz biorąc, to odwiedzający zdecydują, czy to naprawdę świetna treść dla ich zapytania, a niektóre linki powinny być trafne nie tylko z potężnych witryn.

Znajdowanie słów kluczowych typu longtail, dla których jesteś prawie w rankingu

Otwórz raport w Excelu, zaznacz wszystkie kolumny zawierające dane, a następnie wybierz Dane, Filtruj. Umożliwi to po prostu filtrowanie dowolnej kolumny na podstawie zawartych w niej danych.

Teraz masz listę wszystkich słów kluczowych, których liczba wyszukiwań wynosi 100 lub więcej, a Twoja strona jest już w rankingu gdzieś w 100 najlepszych wynikach i miejmy nadzieję, że niektóre z nich są tuż za pierwszą stroną.
Najprawdopodobniej będą to słowa kluczowe typu longtail, ale jeśli Twoja strona jest już w rankingu dla niektórych docelowych słów kluczowych, to ma się rozumieć, że ranking tych dodatkowych długich ogonów może być dość łatwy.

Optymalizacja strony pod kątem tych długich słów kluczowych

Gdy masz już listę słów kluczowych, dla których jesteś blisko miejsca w pierwszej dziesiątce, wróć do swojej witryny i zoptymalizuj ją pod kątem tych dodatkowych słów kluczowych.
Nie oznacza to zastępowania podstawowego słowa kluczowego w miejscach takich jak tytuł, opis i tak dalej. Zamiast tego, jeśli zidentyfikowałeś 10 długich słów kluczowych, według których Twoja strona znajduje się w pierwszej dwudziestce lub czymkolwiek innym, wrzuć te słowa kluczowe do artykułu w głównej części, podtytułach, tagach, alt itp.
Możesz dodać każde słowo kluczowe w maksymalnie 1 lub 2 z tych lokalizacji, aby nie zmieniać drastycznie artykułu lub ryzykować istniejącej pozycji w serpach.
Te zmiany prawdopodobnie wystarczą, aby wypchnąć te długie ogony na pierwszą stronę Google i poprawić rankingi. Mogą nawet poprawić pozycję Twoich głównych docelowych słów kluczowych, ponieważ prawdopodobnie będą bardzo trafne w przypadku Twojego artykułu, a wiemy, że Google używa kontekstowych słów kluczowych i semantycznych słów kluczowych, aby określić, jak trafna jest strona dla danego słowa kluczowego lub frazy.

Rezultat: poprawa rankingów w ciągu kilku dni

Zaimplementowałem to na początku miesiąca na jednej z moich witryn i już mam kilka nowych słów kluczowych umieszczonych na pierwszej stronie, a także kilka istniejących rankingów pierwszej strony, które przesuwają się dalej w kierunku najwyższego miejsca.
Dodanie kilku dodatkowych słów treści lub po prostu odświeżenie istniejącego artykułu również pomoże, ale uważaj, aby uniknąć kanibalizacji słów kluczowych w całej witrynie.

 

Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?

 

24marketing kluczbork

reklama kluczbork