Bądź osobisty, a nie automatyczny

Odwiedzający decydują, czy to naprawdę świetna treść dla ich zapytania
17 września, 2020
Co faworyzuje Google
8 kwietnia, 2021

Bądź osobisty, a nie automatyczny

To jest ważne. Jesteś osobą. Osobą, która odbiera Twój e-mail, jest osoba. Więc sensowne jest bycie tak osobistym i możliwym do zrozumienia, jak to tylko możliwe, prawda? I to nie tylko słowa, których używasz w e-mailach, ale także projekt e-maila i sposób ich dostarczania.
Dużo mówiłem o tym, aby Twoja wiadomość lub oferta wydawały się wyjątkowe dla potencjalnego klienta, aby uniknąć przeoczenia.

Musisz się wyróżniać.

Teraz może być miejsce na taki e-mail marketing. Ale znowu mówimy o wysyłaniu e-maili do osób, z którymi nie masz związku. Nie chcą morza informacji i zdjęć o tym, co robisz. Ten typ e-maili trafi bezpośrednio do folderu z promocjami. Będzie to ignorowane. Możesz nawet zdenerwować niektórych ludzi.
Właśnie tego rodzaju rzeczy powodują, że wskaźniki zaangażowania w e-maile gwałtownie spadają. Tylko w 2019 roku wskaźniki e-maili spadły o 8%.

Skrzynka odbiorcza to miejsce rywalizacji.

Musisz być w stanie się wyróżniać i zygzakować tam, gdzie inni się zbliżają.
Musisz nadać bardziej osobisty wygląd swoim e-mailom o zimnym zasięgu. Wysyłając coś, co wygląda osobiście. Jest to dostarczane tak, jakbyś usiadł i wysłał tę wiadomość do kogoś indywidualnie, w rezultacie otrzymasz lepszą odpowiedź.

Następnym razem, gdy będziesz pisać e-maila, nawet jeśli wysyłasz go do setek osób, pisz z myślą o jednej osobie. Napisz tak, jakbyś wysyłał go do określonej osoby. Zwróć uwagę na różnice w sposobie, w jaki rozmawiałbyś z jedną osobą, a nie z grupą ludzi. To będzie trochę bardziej nieformalne, trochę bardziej odlotowe. Krótsze zdania. Mniejsze akapity. Takie podejście do kopii pomaga brzmieć bardziej osobiście i mniej automatycznie.

 

Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?

 

24marketing kluczbork

reklama kluczbork