Zwiększ zaangażowanie

Skuteczna strategia pozyskiwania potencjalnych klientów
30 lipca, 2020
Darmowe czy płatne reklamy?
7 sierpnia, 2020

Zaangażowanie klienta pomaga budować lojalność, zaufanie i autorytet.

Aby dokonać konwersji online, trzeba zaangażować się w proces, który prowadzi do ostatniego przycisku „kup”. Te zaręczyny mogą wydawać się nieistotne, ale zastanów się, czy poprosiłabyś kogoś o poślubienie cię właśnie po ich spotkaniu? Nie, oczywiście nie. Podobnie jak w przypadku randkowania, myśl o zaręczynach jako o sposobie pozyskania potencjalnego nabywcy, zanim faktycznie powie „tak” do zakupu.

Ludzie lubią łączyć się z ludźmi, a nie produktami.

Tak więc, prezentując swoją firmę w mediach społecznościowych, możesz strategicznie promować swoją markę jako coś więcej niż tylko etykietę. Za pośrednictwem platform takich jak Instagram i Twitter lub Maps możesz wyrazić swoją markę, udostępniać zdjęcia firmowe, promować referencje i zacząć budować portfolio treści, które pomogą Twoim klientom zrozumieć, czego mogą oczekiwać od Twojej firmy.

Małe firmy mogą pójść jeszcze dalej, czerpiąc zyski z ich „społeczności”. 82,76 procent kupujących twierdzi, że wolałoby wspierać lokalną firmę niż dużą korporację. Ich rozumowanie? Tylko dlatego, że chcą wspierać swoją społeczność!

Dzięki temu małe firmy mają wyjątkową możliwość zapoznania się z produktami i marką swoich klientów w mediach społecznościowych, aby zwiększyć zaangażowanie i zwiększyć szanse na konwersję.

Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?