Czy wiesz, że w mediach społecznościowych jest ponad 3 196 MILIARDÓW osób, a ponad 90% firm korzysta z mediów społecznościowych, aby promować swoje usługi?
Tylko w ubiegłym roku większość ludzi spędzała codziennie średnio 2 godziny i 24 minuty w mediach społecznościowych.
Nigdy w historii nie było lepszego czasu dla firm, aby przekazać swoje przesłanie przed idealną publicznością.
Ale co się dzieje, gdy nie bardzo wiesz, jak radzić sobie z marketingiem cyfrowym? Z mnóstwem platform mediów społecznościowych online, mnóstwem źródeł ruchu i nasyconym rynkiem, od czego zacząć i jak znaleźć drogę przez labirynt?
Ogólnie rzecz biorąc, pierwszym krokiem do przyciągnięcia ludzi jest zainteresowanie ich Twoją ofertą. Dlatego jednym z pierwszych kroków każdej kampanii powinno być dostarczenie czegoś wartościowego każdemu, kto jest skłonny przekazać Ci swoje informacje, aby dowiedzieć się więcej o tym, co robisz. To właśnie nazywamy głównym magnesem, ponieważ przyciąga potencjalnych klientów i zachęca ich do wymiany adresu e-mail na odpowiednią treść, w której potencjalny klient znajdzie wartość, czy to w raporcie, filmie, stronie czy w czymkolwiek innym.
Innym przykładem może być agencja marketingowa, która publikuje raport branżowy na temat najnowszych trendów, które sprawdzają się, aby ich potencjalni klienci mogli zostać poinformowani i uzyskać przewagę.
Podczas opracowywania skutecznego, bezpłatnego zasobu ważne jest, aby pomyśleć o czymś, z czego docelowi odbiorcy faktycznie skorzystaliby, gdy tylko go pobiorą. Bezpłatne zasoby nie zawsze muszą odnosić się bezpośrednio do ostatecznej oferty.
Jeśli chodzi o to, Twoja kampania nie będzie skuteczna, jeśli nie kierujesz reklam do właściwych osób. Ostatecznie zrozumienie rodzaju osoby, której chcesz sprzedawać, pomoże Ci od samego początku dotrzeć do właściwych odbiorców, a wtedy możesz uzyskać WIĘCEJ pieniędzy dla swojej firmy.
Poświęć chwilę, aby stworzyć profil dla swojej idealnej publiczności.
Jakie jest ich stanowisko?
Gdzie ma siedzibę ich firma?
W jakiej branży działa ich biznes?
Idealnie, jakie byłyby roczne przychody ich firmy?
Jak duża jest ich firma (ilu pracowników)?
Jakiego wielkiego wyniku naprawdę chcą?
Marketing w mediach społecznościowych polega na kierowaniu i upewnianiu się, że Twoje reklamy są widziane przez właściwe osoby. Jeśli możesz to zrobić, wszyscy przyjdą do ciebie, a ty nie będziesz musiał do nich iść… i będzie to o DUŻO niższym koszcie.
Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.
Cześć, jestem Krzysiek.
Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?