Gdybym miał zacząć od zera, oto dokładnie, co bym zrobił:
Twój profil jest podstawą Twojego sukcesu na Twitterze. Aby stworzyć profesjonalny profil, należy wykonać następujące kroki:
Jaka jest Twoja misja na Twitterze? To najważniejsze pytanie, jakie możesz sobie zadać. Misja powinna być jasna i łatwa do zrozumienia. Określenie misji pomoże Ci w przyciąganiu odpowiedniej publiczności.
Określenie Twojego Profilu Idealnego Klienta to kluczowe dla sukcesu na Twitterze.
Musisz wiedzieć, kto jest Twoim odbiorcą i jakie ma potrzeby.
W celu stworzenia ICP, zastanów się, kto najczęściej korzysta z Twoich usług. Ustal takie informacje jak wiek, zawód, zainteresowania, i oczekiwania, które pozwolą Ci stworzyć profil idealnego klienta.
Aby znaleźć swoją ICP, należy znaleźć 100 kont na Twitterze, które są związane z Twoją branżą lub ofertą i obserwują je Twoi potencjalni klienci.
Znajdź konta i rozpocznij obserwowanie ich.
Stworzenie przynęty na Lead’y to najlepszy sposób na szybkie zbudowanie grona odbiorców. Aby stworzyć przynętę, należy rozwiązać problem swojego ICP.
Przyciągniesz w ten sposób właściwych obserwujących, którzy ostatecznie kupią Twoją ofertę.
Posiadanie listy e-mailowej od pierwszego dnia to klucz do sukcesu. Dzięki niej będziesz mógł dotrzeć do swojej publiczności w sposób bezpośredni, a nie przez wynajmowaną nieruchomość jakim jest konto na Twitterze. Użyj narzędzia takiego jak Convertkit do zbierania e-maili z przynęty i formularzy rejestracyjnych.
Teraz musimy zbudować ofertę, której nie można się oprzeć.
Jak?
Wskakuj na rozmowy ze swoim ICP i zadawaj im pytania.
Jakie są ich problemy i zmagania?
Zbuduj ofertę, która rozwiązuje jeden z tych problemów.
Skoncentruj się na jednym problemie.
Co teraz?
Sprzedajemy. I skalujemy.
Dopracuj swoją ofertę, aby była lepsza. Poproś klientów o opinie.
Uzyskaj referencje.
Zbuduj niezaprzeczalną lawinę społecznego dowodu słuszności.
Twórz systemy, które pomogą Ci skalować Twoją ofertę.
Wykorzystaj swoje treści i e-maile, aby zdobywać potencjalnych klientów.
Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.
Cześć, jestem Krzysiek.
Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?