Jakie są najlepsze sposoby na pozycjonowanie strony produktu w Google?

Jak pisać treści, które konwertują
28 grudnia, 2021
Marketing relacji
7 lutego, 2022

Jakie są najlepsze sposoby na pozycjonowanie strony produktu w Google?

Z mojego doświadczenia, najlepszym sposobem na wypozycjonowanie strony produktu w Google jest pierwsze miejsce w rankingu stron informacyjnych.

Oznacza to, że musisz publikować treści, które mówią o problemach, które rozwiązuje konkretny produkt, który promujesz.
Nie mówię o nazwie marki ani numerze modelu.
Mówię tylko o ogólnej kategorii produktów, do której należy Twój konkretny promowany produkt.

Te strony muszą zapewnić wartość.

Dobrą wiadomością jest to, że istnieje mnóstwo pytań, które ludzie mogą zadać na temat zakresu problemów rozwiązywanych przez docelowy produkt.
Więc zacznij od tego, a następnie przejdź do porównań marek, a następnie porównaj modele, a na końcu możesz stworzyć stronę konkretnego produktu, którą faktycznie promujesz.

Jeśli zrobisz to dobrze, będziesz w stanie przyciągnąć duży ruch z określonych stron opartych na pytaniach, a następnie skierować je do coraz głębszych części witryny, aż dotrą tam, gdzie chcesz.

Twoja strategia linkowania wewnętrznego może pomóc poprawić rankingi Twojej strony produktu.

Na jednym z moich blogów promuję produkt, który jest dość trudny do wypozycjonowania i cieszę się, że plasuje się on całkiem dobrze ze względu na strategię skoncentrowaną na stronie informacyjnej.

Posty na blogu mają dobrą pozycję, ale strony produktów nie – dlaczego?

Ranking stron produktów jest wyzwaniem

Ogólnie rzecz biorąc, uzyskanie linków do strony produktu wydaje się prawie niemożliwe. Ale dopóki te strony nie będą promowane, będą mieli trudności z osiągnięciem najwyższych rankingów.

Zoptymalizuj wewnętrzne linki do stron z rankingiem produktów.

Jest to podstawowa, ale przydatna strategia SEO, która pozwala określić, do jakiego rodzaju treści ludzie są entuzjastycznie nastawieni do tworzenia linków, tworzyć te treści, a następnie prosić o link.

W treści osadzony jest link do strony produktu.

Linki uzyskane do popularnej strony mogą następnie spływać do ważnych stron produktów.
Jeśli chodzi o same… produkty, jeśli twierdzisz, że niektóre Twoje treści, takie jak posty na blogu, mają dobrą pozycję w rankingu, ale produkty nie są, to czasami możesz w tym pomóc, upewniając się, że istnieje wyraźne wewnętrzne powiązanie między tymi rzeczami.

Tak więc strony, na których widzisz, że działają dobrze, upewnij się, że naprawdę istnieje wyraźny link z tych stron do Twoich rzeczywistych produktów.

Niskie rankingi mogą być, ponieważ konkurencja to wysoka pozycja

W niektórych niszach może być konkurent, który robi rzeczy trudne do odtworzenia, co daje mu przewagę.
W takim przypadku niższe rankingi dotyczą tak naprawdę twardych konkurentów w rankingu, a mniej czegoś złego ze stroną, która powstrzymuje ją od rankingu.
Próba znalezienia tego, co jest nie tak, nie zawsze jest najlepszym sposobem na optymalizację stron pod kątem rankingu.
Czasami przydatne może być określenie, czego brakuje na tej stronie (takich jak porównania produktów lub lepsze opisy, dzięki którym strony produktów są bardziej przydatne).

A przy naprawdę silnym linkowaniu wewnętrznym, z czasem rankingi tych stron produktów również mogą się zmienić

 

Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?

 

24marketing kluczbork

reklama kluczbork