To nie czas na promowanie firmy

Dbaj o klienta, którego już masz
31 marca, 2020
E-commerce się zmienia
8 kwietnia, 2020

To nie czas na promowanie firmy

To NIE jest czas na wysyłanie niepotrzebnych e-maili.

ZATRZYMAJ SIĘ JUŻ TERAZ.

Utwórz strategię udostępniania. Wiele istotnych firm i organizacji non-profit potrzebuje naszej pomocy w dzieleniu się wiadomościami. Jeśli Twój sklep spożywczy potrzebuje twojej pomocy w dzieleniu się wiadomościami na temat odpowiedzialnych zakupów, zdecyduj się robić to regularnie. Utwórz listę kont w sieciach społecznościowych, które chcesz regularnie przesyłać dalej lub publikować ponownie.

Przestań sprzedawać.

Przede wszystkim przestań sprzedawać lub wykonywać jakiekolwiek działania autopromocyjne w tej chwili. Każda próba rozwoju firmy w tej chwili będzie wyglądać źle.
Zapomnij o marketingu firmy i skoncentruj się na tym, co możesz zrobić, aby pomóc innym. To najlepszy sposób na wzmocnienie swojej marki w tej chwili.

Potrzebujesz porady? Napisz do mnie

Wniosek

Stawkami marketingu nie są życie ani śmierć, poczucie produktywności i to, że dodajemy światu wartość, jest bardzo znaczące.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?