To NIE jest czas na wysyłanie niepotrzebnych e-maili.
Utwórz strategię udostępniania. Wiele istotnych firm i organizacji non-profit potrzebuje naszej pomocy w dzieleniu się wiadomościami. Jeśli Twój sklep spożywczy potrzebuje twojej pomocy w dzieleniu się wiadomościami na temat odpowiedzialnych zakupów, zdecyduj się robić to regularnie. Utwórz listę kont w sieciach społecznościowych, które chcesz regularnie przesyłać dalej lub publikować ponownie.
Przede wszystkim przestań sprzedawać lub wykonywać jakiekolwiek działania autopromocyjne w tej chwili. Każda próba rozwoju firmy w tej chwili będzie wyglądać źle.
Zapomnij o marketingu firmy i skoncentruj się na tym, co możesz zrobić, aby pomóc innym. To najlepszy sposób na wzmocnienie swojej marki w tej chwili.
Stawkami marketingu nie są życie ani śmierć, poczucie produktywności i to, że dodajemy światu wartość, jest bardzo znaczące.
Cześć, jestem Krzysiek.
Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?