Popraw swój współczynnik konwersji

Marketing relacji
7 lutego, 2022
Budowa i ranking niszowej strony internetowej w 2022r
8 marca, 2022

Popraw swój współczynnik konwersji

Użyj swojego bloga, aby inspirować do działania i zbierać dane użytkowników od swoich czytelników. Aby to zrobić, możesz umieścić na końcu swojego bloga wezwanie do działania z prośbą o podanie danych kontaktowych, aby zasubskrybować bloga lub przeczytać więcej treści. CTA pomagają czytelnikom przejść przez podróż kupującego, przekształcając ich z etapu świadomości na etap decyzji.
Wiele firm boryka się jednak z jednym problemem, który polega na tym, że chcesz wiedzieć o swoich czytelnikach jak najwięcej, a oni nie chcą, abyś wiedział o nich cokolwiek – chyba że ci ufają.
Jak możesz zbudować to zaufanie, aby zwiększyć konwersję?
Na początek lepsze treści są dobre. Następnie zaangażuj ich. Może odpowiedzą za Ciebie w ankiecie lub udostępnią Cię w mediach społecznościowych, ponieważ spodobało im się to, co przeczytali.
Wskazówka dla profesjonalistów: zaufania nie buduje się, gdy bombardujesz czytelnika CTA z prośbą o podanie jego imienia, adresu e-mail, numeru telefonu, stanowiska, adresu, imienia pierworodnego, rodzaju zwierzaka, tego, co zjadł wczoraj wieczorem na kolację… łapiesz moje dryfowanie . Oferując treści z bramkami, podawaj im informacje wysokiej jakości i proś tylko o najważniejsze informacje. Gdy w przyszłości wrócą po więcej treści, możesz poprosić o dodatkowe informacje – dzięki temu powoli budujesz zaufanie.
Im szybciej przechwycisz kupującego na jego drodze do zakupu, tym większe prawdopodobieństwo, że przechwycisz potencjalną sprzedaż i zwiększysz konwersję. Używaj dobrze zaprojektowanych CTA we wszystkich swoich postach na blogu, aby zachęcić do działania i utrzymać te konwersje.
Pamiętaj tylko, że możesz uzyskać wiele korzyści marketingowych, aktualizując i interesująco bloga. Skieruje potencjalnych klientów bezpośrednio do Ciebie, poprawi wyniki wyszukiwania i zwiększy widoczność Twojej witryny.

Blogowanie B2B to najlepszy sposób na utrzymanie ruchu w witrynie.
Możesz kupować reklamy online i uzyskiwać ruch, jednak po wyłączeniu reklam lub zaprzestaniu wydawania reklam, cały ruch zniknie.
Twój blog konsekwentnie pokazuje ludziom, o których wiesz, o czym mówisz. Użytkownicy zdadzą sobie sprawę, że posiadasz dogłębną wiedzę, inwestujesz w najnowocześniejszą wiedzę specjalistyczną i masz wysokie kwalifikacje, aby pomóc im w realizacji ich celów.

Kiedy masz problem, potrzebujesz prostej, łatwej do zrozumienia odpowiedzi, prawda?
To samo dotyczy osób szukających odpowiedzi w przestrzeni B2B. Jeśli chcesz, aby Twoja firma pojawiła się w ich wyszukiwarce Google, napisz o tematach, których aktualnie szukają Twoi potencjalni klienci. Twój blog zapewni łatwy sposób na pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów, ponieważ udzielasz odpowiedzi na ich pytania bez konieczności wskakiwania z nimi do rozmowy telefonicznej.

Blogowanie B2B dociera do grupy docelowej

Najlepszym sposobem na wykorzystanie content marketingu przez B2B jest pisanie postów na blogu, które są wartościowe dla ich odbiorców na podstawie innych rzeczy niż sprzedawany produkt. Tego typu blogi są nazywane blogami „treściowymi”, a nie blogami „sprzedażowymi” lub „marketingowymi”, ponieważ skupiają się one bardziej na dostarczaniu wartości czytelnikom, a nie tylko mówieniu o produktach sprzedawanych przez firmę.
Blogowanie B2B może zwiększyć ruch, pomagając B2B zdobyć reputację dostawcy rozwiązań, a nie tylko kogoś, kto sprzedaje rzeczy. Tworzenie wysokiej jakości treści ukierunkowanych na tematy, którymi interesują się Twoi odbiorcy, pomoże w budowaniu zaufania i zapewni przydatne rozwiązania.

Stwórz emocjonalną więź ze swoimi klientami
Kiedy myślisz o lojalności klientów, pierwsze kroki, które przychodzą na myśl, to zazwyczaj Apple, Tesla i Nike – firmy skierowane do konsumentów.
Firmy te stworzyły tak głęboką więź ze swoimi klientami, że jeśli będziesz ich mówić negatywnie lub skrytykować, ich klienci chętnie jej bronią.
Teraz możesz powiedzieć: „Ale ten rodzaj relacji nie istnieje w B2B!”
„B2B” w sprzedaży B2B oznacza business-to-business, ale nadal jest to osoba (nie firma), która odwiedza Twoją witrynę, pobiera białą księgę i prosi o demo.
Ci ludzie też mają uczucia. I to właśnie te uczucia musisz wykorzystać, aby stworzyć emocjonalne połączenie. Czemu?
Ponieważ im bardziej klient jest emocjonalnie związany z Twoją marką, tym więcej z Tobą wyda.

Musisz budować zaufanie, wykazywać osobowość, wzbudzać zaufanie i zapewniać doskonałe wrażenia klientów.

Budować zaufanie. Zaufanie jest ważną częścią każdej relacji, więc upewnij się, że dotrzymujesz obietnicy na każdym etapie podróży klienta. Zdobyłeś nagrody za swój produkt? Czy Twoi klienci wystawiają 5-gwiazdkowe recenzje Twojego produktu? Jeśli tak, wyświetl je na swojej stronie. Nie tylko mów klientom, że jesteś godny zaufania, pokaż im, że jesteś!
Pokaż osobowość. Czas przełamać barierę między Tobą a Twoimi klientami i wpuścić ich, aby zobaczyli, kim jesteś Ty, ludzie stojący za Twoją firmą. Możesz to zrobić, publikując zdjęcia swoich pracowników w mediach społecznościowych lub dzieląc się historiami o tym, jak wspierasz lokalną społeczność w swoim e-mail marketingu. Zaproś swoich odbiorców i zaproś ich do podzielenia się swoimi historiami lub zdjęciami. Włączenie ich do rozmowy to świetny sposób na zbudowanie głębszego połączenia.
Wzbudź zaufanie. Jeśli dwie osoby zarejestrują się w Twojej bezpłatnej ofercie próbnej, czy będą mieli takie same wrażenia z marki? Oni powinni. A co ze strategią komunikacji – czy różni się ona w zależności od lokalizacji klienta? Nie powinno. Niezależnie od tego, czy chodzi o kampanie reklamowe, prezentacje sprzedażowe, czy na stronie internetowej – utrzymanie spójnej marki w całej firmie wzbudza zaufanie klientów.
Zapewnij klientom doskonałe wrażenia. Wspaniałe doświadczenie klienta już nie wystarcza. Dziś musisz zapewnić klientom niesamowite, niezapomniane i emocjonalne wrażenia.

 

Jeśli nikt nie wie, że istniejesz, nikt nie może od Ciebie kupować, bez względu na to, jak dobre są Twoje produkty lub usługi.

Czy chcesz więcej ruchu?

Cześć, jestem Krzysiek.

Jestem zdeterminowany, aby mój biznes się rozwijał.
Moje pytanie brzmi: czy będzie to także TWÓJ BIZNES?

 

24marketing kluczbork

reklama kluczbork